راهنمای خرید ماشین چمن زنی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

کدام دستگاه اصلاح کننده چمن برای خرید - یک راهنمای خرید

دستگاه های برش چمن افزودنی بسیار خوبی برای ماشین های چمن زن و سایر ابزارهای مراقبت از چمن است. موتور ، بی سیم یا برقی؟ راست یا گرد؟ انتخاب های زیادی وجود دارد ، و ما یک راهنمای خرید عالی آماده کرده ایم که در آن می توانید از هر آنچه در مورد دستگاه های اصلاح چمن باید بدانید مطلع شوید.

 

اعتبارات: sacks08

قبل از رفتن، اجازه دهید اولین نگاه در که طرمرس هستند . همانطور که گفتیم ، موبر ابزاری است که به خوبی با سایر ابزارهای محوطه سازی چمن ها و حیاط ها کامل می شود. دستگاه های تراش چمن مخصوصاً در حیاط خانه و مکانهای دیگری که موانع ، تخت گلها ، شیب های زیاد و مواردی از این دست وجود دارد بسیار مورد توجه قرار می گیرند زیرا می توانند به مکانهایی برسند که ماشینهای چمن زنی معمولی نمی توانند.

وقتی برای خرید ماشین اصلاح می روید ، ابتدا باید تصمیم بگیرید که از کدام منبع تغذیه استفاده کنید. از آنجا که باعث رانندگی آنها می شود ، دستگاه های برش می توانند:

  • برقی
  • باتری
  • موتور (بنزین)

موبرهای برقی چمن

دستگاه های برش چمن برقی برای انجام کار خود از برق استفاده می کنند. این تریمرها دارای سیم برق هستند که کاملاً منطقی باید به برق وصل شوند.

بزرگترین عیب موبرهای برقی از همان ابتدا مشخص است. شما با طول کابل و مجاورت سوکت محدود می شوید. به طور معمول ، دستگاه های برش برقی دارای یک کابل کوتاه هستند ، بنابراین قطعاً برای استفاده از آن باید کابل کشویی (حلقه) تهیه کنید که قادر خواهید بود آن را در حیاط بکشید. به همین دلیل دستگاه های برش برقی برای حیاط های کوچکتر و مناطق کوچکتر طراحی شده اند .

اما اگر این سیم ها و کابل ها شما را اذیت نکنند ، دستگاه های برش برقی نیز مزایای خود را دارند. اولین مورد قطعاً قیمت است زیرا دستگاه های برش ارزان قیمت هستند ، اما همچنین باید هزینه برق کمی را که با هر بار مصرف مصرف می کنید پرداخت کنید. می توانید سعی کنید برق را از همسایه خود پرداخت نکنید و یا به او قرض ندهید ، اما ما آن را توصیه نمی کنیم.

خشک کن های برقی سبک ترین هستند زیرا باتری یا موتوری ندارند که باید وزن آنها را تحمل کنید. وزن متوسط ​​برای موبرهای برقی حدود 2-3 پوند است که قطعاً بهتر از حمل 7-8 پوند ماشین اصلاح است. مگر اینکه دوست داشته باشید کارهای حیاط خانه را با فعالیت های تناسب اندام ترکیب کنید.

 

مزیت دیگر در مقایسه با انواع دیگر این است که موبرهای برقی چمن بلافاصله آماده کار هستند و تا زمانی که تصمیم نگیرید کار را متوقف نمی کنند. یا تا زمانی که همسایه یا HEP شما برق را خاموش کند. لازم نیست نگاه کنید تا ببینید آیا بنزین وجود دارد یا باتری پر است. شما آن را روشن کنید و کار کنید. و از آنجا که چنین موبرهایی قابل شنیدن نیستند ، همه کمبود صدا را درک خواهند کرد. و خانواده و حیوانات خانگی و همسایگان

موبرهای بی سیم چمن

موبرهای بی سیم چمن مشابه برقی ها هستند. همچنین بهتر است از آنها در مناطق کوچکتر استفاده شود و هیچ گونه هزینه اضافی مانند بنزین یا روغن و همچنین آلودگی محیط زیست وجود ندارد.

جایی که تفاوت دارند قیمت است. موبرهای بی سیم گران ترند و تقریباً در محدوده قیمت تریمرهای موتور قرار دارند. اگرچه قیمت بالاتر است ، اگر ابزار بی سیم دیگری از همان سازنده در مجموعه خود داشته باشید ، این مزیت ممکن است باشد. آنها معمولاً از همان باتری استفاده می کنند ، بنابراین می توانید از آن برای دستگاه های بیشتر استفاده کنید.

مشکل دستگاه های اصلاح کننده بی سیم زمان استفاده است. باتری ها معمولاً 30 دقیقه دوام می آورند ، بنابراین اگر در این مدت کار خود را انجام ندهید ، چاره ای ندارید جز اینکه یک آبجو سرد را باز کنید و منتظر شارژ مجدد باتری باشید. همچنین نباید شارژ باتری را فراموش کنید. در غیر این صورت ، فقط وقتی قدرت و اراده خود را برای کار جمع کنید ، باید حدوداً یک ساعت دیگر صبر کنید تا باتری به 100٪ برسد.

اگر تصمیم به خرید ماشین اصلاح بی سیم دارید ، پیشنهاد می کنیم که بفهمید باتری با هر بار شارژ چه مدت دوام می آورد ، 0 تا 100 درصد شارژ آن چقدر طول می کشد و آیا می توان از آن برای ابزارهای دیگر استفاده کرد.

ماشین اصلاح چمن موتوری (بنزینی)

دستگاه های برش چمن موتوری یا بنزینی متداول ترین فرم اصلاح کننده ها هستند. اگر تصمیم به خرید این نوع دارید ، مسلم است که بیشترین انتخاب را خواهید داشت. ماشین اصلاح برای استفاده های "سنگین تر" و فضاهای بزرگتر در نظر گرفته شده است.

برخلاف انواع فوق ، موبرهای موتوری کاملاً بلند هستند ، بنابراین باید محافظ گوش را با آنها بگیرید تا به شنوایی آسیب نرساند. موبرهای موتوری نیز کمی سنگین تر هستند ، بنابراین کار با آنها یک تمرین واقعی خواهد بود. اگرچه ممکن است در ابتدا چند کیلو چندان دشوار به نظر نرسد ، اما بعد از نیم ساعت کار ، مطمئنا دیگر برایتان مهم نیست.

https://www.lowes.com/n/buying-guide/riding-mower-buying-guide

ماشین های نگهداری موتوری نیز سخت ترین حالت را دارند. بسته به موتور ، دو زمانه یا چهار زمانه ، باید روغن را مرتباً اضافه کنید و مطمئن شوید که همیشه برای کارکرد روان موتور ، تمیز کردن فیلترها و تعویض شمع ها همیشه در آن وجود دارد. البته باید اطمینان حاصل کنید که همیشه بنزین دارید. بنابراین در هنگام خرید به این نکته توجه کنید که ماشین اصلاح مخزنی قابل مشاهده دارد تا در همه حال از میزان بنزین باقی مانده مطلع شوید.

عرض برش

عرض برش به عرض سر اشاره دارد ، یعنی اینکه چقدر می تواند فضای خالی را بپوشاند و برش دهد بدون اینکه آن را جابجا کند. به طور معمول ، عرض برش بین 25 تا 40 سانتی متر است. برای محوطه های کوچکتر می توان عرض کمتری را انتخاب کرد زیرا در این صورت موبر کوچکتر ، جمع و جورتر و سبک تر خواهد بود.

بر این اساس ، برای مناطق بزرگتر باید عرض برش بیشتری را جستجو کرد تا کار خیلی طولانی نشود.

ضخامت نخ (کتان)

ضخامت نخ برش نیز فاکتور مهمی در کارکرد موبر است. تولیدکنندگان همیشه میزان ضخامت پیشنهادی را برای شما تعیین می کنند و توصیه ما این است که به آن پایبند باشید ، مخصوصاً اگر چندان باهوش کار نکنید.

ضخامت یک نخ برش می تواند منجر به عملکرد ضعیف تر و قدرت برش پایین تر شود ، در حالی که یک موضوع برش بسیار ضخیم می تواند موتور را بیش از حد بار دهد و در نتیجه باعث نقص عملکرد شود. این امر به ویژه برای موبرهایی که موتور ضعیف تری دارند بسیار مهم است ، بنابراین یک بار دیگر به شما توصیه می کنیم دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید.

شافت مستقیم یا منحنی

ماشین های اصلاح کننده می توانند شافت مستقیم یا خمیده داشته باشند و انتخاب بیشتر به زمینی که شما می برید بستگی دارد. شافت تخت معمولاً طولانی تر است و اگر زیر بوته ها ، نرده ها و مکان های مشابه که می توانید ماشین اصلاح را تا انتها به زیر جسم فشار دهید ، مزایای بیشتری برای شما خواهد داشت.

از طرف دیگر ، یک شافت خمیده انتخاب بهتری برای محوطه سازی حیاطی است که دارای بسیاری از تخت گل ها ، تخته سنگ ها و "موانع" مشابه است. شفت خمیده طرمرس به طور کلی سبک تر و آسان تر به دسته، بنابراین نگه داشتن آن در ذهن هنگامی که شما خرید بروید.

امنیت

همانند همه ابزارها ، به ویژه ابزارهایی که دارای تیغه های مختلف هستند ، ایمنی باید در درجه اول قرار گیرد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم راهنمای خود را برای خرید ماشین اصلاح با اطمینان به پایان برسانیم.

هنگام استفاده از ماشین اصلاح ، اطمینان حاصل کنید که در هنگام روشن بودن موتور هرگز مجبور نیستید به تیغه نزدیک شوید. تمام دکمه های ایمنی باید در نوک انگشتان شما باشند ، و بسیار خوب خواهد بود اگر ماشین اصلاح دکمه توقف داشته باشد که در صورت لزوم به طور خودکار موتور را متوقف می کند. همچنین ، شما باید از بدن خود ، به طور ایده آل با استفاده از روکش و هدفون ، محافظت کنید. تا زمانی که از آن به درستی و مطابق هدف استفاده شود ، صاف کننده چمن بهترین دوست شما خواهد بود.

حتماً بررسی کنید:

 




:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 14 تير 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی